گالف دارو - داروخانه اینترنتی

فیکس کننده های آرایش و معرفی کامل پنکک های برند کالیستا

فیکس کننده های آرایش و معرفی کامل پنکک های برند کالیستا

 

 

 

تا حالا به این فکر کرده اید که چرا وقتی افراد حرفه ای مانند میکاپ آرتیست ها شما را آرایش میکنند آن آرایش ماندگاری و دوام بیشتری روی پوست شما دارد؟پس همراه ما باشید.

 

 

ماندگاری آرایش به دو اصل مهم بستگی دارد که عبارتند از:

 

 

1-زیرسازی مناسب پوست

 

 

 

2-استفاده از فیکساتور آرایش یا همان تثبیت کننده.

 

 

فیکساتور ها می توانند به صورت اسپری فیکس باشند و هم می توانند پودر فیکس باشند.

که هر دو کمک بی نظیری مبنی براین می کنند که آرایش ما درست مانند همان ساعت نخست، دست نخورده و ثابت باقی بماند.

 

 

 

پودر فیکس:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از پودر فیکس برای خشک کردن کرمپودر و کانسیلر ستفاده می شود.اگر شما هم پس از مدتی مشاهده می کنید که کانسیلر در خطوط زیر چشم های شما یا پشت پلکتان جمع شده این همان نتیجه استفاده نکردن از پودر فیکس می باشد.این دسته از محصولات در بازار هم بصورت بی رنگ و هم بصورت رنگی وجود دارند که نوع رنگی آن ها کمی پوشش اضافی نیز به نقاط استفاده شده اضافه می کند. لازم به ذکر است بعضی از پودرفیکس ها نور را در عکس که با فلاش گرفته می شوند منعکس می کنند.

 

 

 

 

 

اسپری فیکس:

 

 

 

 

 

 

 

 

این نوع از فیکساتورها به علت داشتن بافت سبک و بی رنگ ، بافت و رنگ آرایش شما را دچار تغيير نمی کنند. این محصولات برای همه ی شرایط اب و هوایی مناسب هستند و تقریباً میتوان گفت در هر شرایطی آرایش را روی صورت ماندگار نگه می دارند و از پخش شدن آرایش روی صورت شما جلوگیری می کنند. قيمت اسپری فیکساتور نسبت به ديگر لوازم آرایش صورت هم قابل قبول است. با خرید بهترین اسپری فیکس کننده آرایش، میتوانید از چرب شدن پوست و برق افتادن به ویژه در نواحی بینی و پیشانی، پيش‌گيري می کند. برای استفاده کردن از آن هم برای کل صورت میتوانید از یک براش کابوکی و برای استفاده از آن زیر چشم از اسفنج های آرایشی استفاده کنید.

 

 

 

 

 

کاربردهای مهم اسپری فیکس کننده

 

 

 

شما میتوانید وقتی که براش را به سایه اغشته می کنید، روی آن قدری اسپری فیکس کننده بزنید و بعد از آن، سایه بکشید. با این کار، دوام سایه بیشتر می شود و همچنین در رابطه با سایه های براق پیگمنت و رنگ آن را بیشتر می کند. البته در آغاز، سایه چشم مرطوب بنظر میرسد ولی پس از خشک شدن اسپری فیکس کننده، سایه چشم شما ظاهری بهتر و جذاب تر پیدا می کند. همچنين شما میتوانید از اسپری فیکس کننده آرایش برای مرطوب کردن اسفنج آرایشی خود استفاده کنید که باعث می شود کرم پودر یکنواخت تر و راحت تر روی پوست شما بشیند.

 

 

 

 

 

شیوه استفاده از اسپری فیکساتور

 

 

 

پس از پایان یافتن آرایش صورت خود، اسپری فیکساتور را روی آن استفاده کنید. نخست محتويات اسپری را به خوبی تکان دهید و به اندازه طول بازوی خویش از صورت دور نگاه دارید. چشمان خود را ببندید و چند پاف از آن روی آرایش اسپری کنید. برای جذب اسپری نیازی به ماساژ نیست؛ تنها کافیست قدری زمان دهید تا بطور طبیعی خشک شود.

 

 

 

پنکک

 

 

پنکیک پودری خشک و فشرده است که به دلیل پودری بودنش پوشش مناسبی را برای تکمیل آرایش فراهم می‌کند.پنکک ها ناهمواری‌های پوست را می پوشانند و برای افرادی که پوست چربی دارند و همیشه از چربی اضافه پوستشان ناراضی هستند،مناسب است.

 

از دیگر کاربردهای پنکیک می توان به فیکس کردن کرم پودر و کانسیلر نیز اشاره کرد. بعد از استفاده کرم پودر پنکیک را به صورت خود بزنید. این کار چربی اضافه کرم پودرتان و کانسیلر را می گیرد و آرایش صورتتان را مات می کند .پنکیک ها قادر هستند منافذ باز صورت را بپوشانند و صورت را صاف تر نشان دهند. البته پنکک را به صورت تنها هم می توان استفاده کرد و قابلیت پوشاندن نواقص صورت را به تنهایی دارد.

 

پنکیک‌ها به خاطر پوششی که ایجاد می کنند برای افرادی با پوست چرب مناسب هستند ؛ زیرا پنکیک ها دربرابر گرما و تعریق تحت تاثیر قرار نمی گیرند و آرایش را مات و یکدست نشان می دهند. در واقع افراد با پوست چرب همیشه این مشکل را دارند که آرایششان یا محو می شود و یا بعد از چند ساعت زیبایی خود را از دست می دهد و صورتشان را براق و نامرتب نشان می دهد.پس می توان نتیجه گیری کرد که پنکک برای پوست های چرب عالی و مناسب است.

پنکیک ها دارای انواع مختلفی هستند: پنکک پوست های چرب،خشک و معمولی. انتحاب پنکک با توجه به رنگ پوست سفید، گندمی، سبزه و..  متفاوت است. البته به افرادی که دارای پوست چرب هستند، بیشتر از سایر افراد، استفاده از پنکیک توصیه می شود زیرا برقی که روی صورتشان دارد را از بین می برد و به هنگام رطوبت ، گرما و تعریق زیاد ریزش کمتری دارد.

 

 

 

انتخاب صحیح پنکک

 

 

 

در انتخاب پنکیک آرایشی صورت دقت کنید. پنکیک هر صورتی با صورت دیگر متفاوت است. شاید شما پوست چرب، خشک و یا معمولی داشته باشید.

اگر پوست خشکی دارید حتما برای زیر آرایش خود از یک مرطوب کننده استفاده کنید زیرا پنکیک ها چربی و رطوبت پوست را جذب می کنند.علاوه بر آن پنکیک به خوبی روی پوستتان نمی خوابد و جلوه بدی خواهد داشت.

اگر پوست چربی دارید پنکیک برایتان مناسب است زیرا پنکیک با ساختار پودری که دارد چربی پوست را کنترل می کند و از تعرق آن جلوگیری می کند. همچنین براق بودن پوست که بر اثر ترشح بیش از حد چربی می باشد را میگیرد.

 

 

 

طرز استفاده از پنکیک

 

 

 

1.اول از هرچیزی موهای خود را ببندید تا در هنگام آرایش اذیتتان نکند.

 

 

 

 

2.صورت و گردن خود را از هر گونه آرایشی پاک کنید. سپس مرطوب کننده بزنید(درصورتی که پوست خشکی دارید) و به مدت پنج دقیقه صبر کنید تا به طور کامل مرطوب کننده جذب پوست شود. لازم به ذکر است می توانید قبل از آرایشتان از پرایمر هم استفاده کنید.

 

 

 

 

3.اسفنج را با یک اسپری آب مرطوب کنید و در پنکیک قرار دهید تا به آن کمی آغشته شود.دقت کنید که آب اسفنج را به خوبی بگیرید تا آرایشتان کثیف نشود.

 

 

 

 

4.ابتدا مناطق وسیع تر صورت مانند پیشانی و گونه ها را بزنید سپس صورت و گردن را پنکیک بزنید تا صورت یکدست و زیباتری داشته باشید.

 

 

 

 

5.در انتها صورت و گردن خود را نگاه کنید تا خطی از آرایش روی صورتتان باقی نمانده باشد و همه لک ها و جای جوش ها پوشانده شده باشد.

 

 

 

 

 

انواع پنکک های برند کالیستا

 

 

 

 

Silky Matt Tow Way Cakeپنکک دوکاره سیلکی مات

 

 

 

 

 

 

 

 

پنکک دوکاره سیلکی مات کالیستا (Silky Matt Two Way Cake) یکی دیگر از سری محصولات آرایشی برند کالیستا است که توسط شرکت آریان کیمیا تک تولید می‌شود. علت نام‌گذاری این محصول به پنکک دوکاره آن است که می‌توان از آن هم به عنوان کرم پودر و هم به عنوان پنکک استفاده کرد. فرمولاسیون پنکک دوکاره سیلکی مات بسیار منحصر به فرد است و از آنجایی که از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده، نه تنها برای پوست عوارضی ندارد، بلکه به سلامت آن نیز کمک می‌کند.

بنابراین آن دسته از خانم‌هایی که به سلامت پوست خود بسیار اهمیت می‌دهند و یا پوست بسیار حساسی دارند، می‌توانند با خیال راحت از پنکک دوکاره سیلکی مات کالیستا و سایر محصولات این برند استفاده کنند. برند کالیستا یک برند کاملاً ایرانی است که محصولات تولیدی آن به دلیل کیفیت بالایی که دارند، با برندهای معروف محصولات آرایشی جهان رقابت می‌کنند. تنوع رنگ این محصول چهار رنگ را دربرمی گیرد که برای انواع پوست‌های روشن و تیره و طیف‌های میانی کاربرد دارد.

 

 

 

 پنکک اسموت

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها صاف بودن پوست صورتشان است که تأثیر بسزایی در افزایش زیبایی دارد؛ برند کالیستا با توجه به همین دغدغه محصولی با عنوان پنکک اسموت (Smooth Compact Powder) را طراحی و به بازار عرضه کرده است. پنکک اسموت کالیستا دارای تنوع رنگ ۶ تایی است که از رنگ‌های پوست‌های بسیار روشن تا تیره را دربرمی گیرد؛ بنابراین خانم‌های با پوست سفید و خانم‌های با پوست گندمی و همچنین رنگ پوست‌های میانه می‌توانند از بین این طیف رنگ‌ها محصول متناسب با پوست خود را انتخاب کنند.

واژه کالیستا به معنای «زیباترین» است و برند کالیستا یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در ایران است که توانسته است نظر خانم‌های باسلیقه و مشکل پسند در تمام رده‌های سنی را به خود جلب کند. برند کالیستا علاوه بر پنکک اسموت، انواع دیگری از پنکک ها مانند پنکک دوکاره سیلکی مات و مولتی کالر را نیز تولید کرده است؛ هرکدام از این پنکک ها کارکرد مخصوص به خود را دارند.

 

 

 

 

 

پنکک چرب کالیستا در ۴ رنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از پنکک برای ماندگار کردن میکاپ همیشه توصیه می‌شود. پنکک‌ چرب برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و جوش دار (به دلیل خاصیت پوشانندگی بالا و متعادل سازی چربی پوست) بسیار مناسب است. پنکک چرب کالیستا در چهار رنگ فوق‌العاده با جلوه‌ای بی‌نظیر و بسته بندی جذاب به همراه آینه و با حجم 12 گرم، التهاب و قرمزی پوست را کاهش داده و زیبایی آرایش شما را دو چندان می‌کند.

پنکک چرب کالیستا با استفاده از روغن سدر، رطوبت پوست شما را تامین کرده، قرمزی پوست ناشی از حساسیت پوست را کاهش داده و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. چهار رنگ پنکک کالیستا کاملا نزدیک به پوست خانم‌های ایرانی انتخاب شده و بهترین جلوه را روی پوست شما ایجاد می‌کند.

 

  • روغن سدر، پوست شما را مرطوب کرده و با دارا بودن ویتامین‌های F، A و B علاوه بر کمک به بهبود شرایط پوست شما، قرمزی پوست را کاهش داده و از ایجاد هر گونه جوش بر روی پوست صورت جلوگیری می‌کند.

 

 

 

  • تیتانیوم دی اکساید موجود در این پنکک از پوست شما به طور طبیعی در مقابل تابش ملایم خورشید به مدت کوتاهی محافظت می‌کند.

 

 

 

  • این محصول نسبت به پنکک های دیگر کالیستا حالت چرب داشته و برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است.

 

 

 

 

 

روش مصرف پنکک چرب کالیستا

 

 

 

برای استفاده از پنکک کالیستا به یک پد اسفنجی نیاز دارید. بعد از اینکه پوست آماده میکاپ شد و کرم پودر زدید، می‌توانید برای ماندگاری بیشتر آرایش، از پنکک کالیستا استفاده کنید. اسفنج را داخل پنکک زده و به آرامی به آن ضربه بزنید تا روی پوست پخش شود. به خاطر داشته باشید که استفاده زیاد از پنکک باعث می‌شود خطوط چین و چروک چهره شما بیشتر مشخص شود. بنابراین بهتر است روی پوست به مقدار کم استفاده شود.

این محصول برای استفاده خارجی است و باید دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری شود. در صورت هرگونه حساسیت پس از استفاده از این محصول، استفاده از آن را قطع کرده و با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

 

 

  • تفاوت پنکک جدید چرب کالیستا با پنکک‌ های دیگر کالیستا چیست؟

 

 

این پنکک، پودری نبوده و برای انواع پوست، به ویژه پوست های چرب به دلیل داشتن روغن سدر، بسیار مناسب است.

 

 

 

  • قیمت پنکک چرب کالیستا چقدر است؟

 

 

 

قیمت روز این محصول را می‌توانید از طریق شماره تماس موجود در وب‌سایت برند کالیستا جویا شوید.

 

 

 

  • خرید پنکک کالیستا را از چه مراکزی انجام دهیم؟

 

 

 

محصولات کالیستا در کلیه پایگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی و فروشگاه‌های زنجیره ای به صورت حضوری در دسترس شماست. هم‌چنین به صورت آنلاین می‌توانید محصولات این برند را از وب‌سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی تهیه کنید. برای خرید عمده با واحد فروش تماس حاصل کنید.

 

 


ثبت نظر