گالف دارو - داروخانه اینترنتی

راه هایی برای تداوم رابطه جنسی در میانسالی!

راه هایی برای تداوم رابطه جنسی در میانسالی!

رابطه جنسی یکی از غرایز طبیعی است که خداوند در نهاد همه‌ی انسان‌ها قرار داده است، اما متاسفانه امروزه در بعضی از خانم‌ها دیده می‌شود که سن را ملاک رابطه جنسی می‌دانند و با رسیدن به سنین بالا نمی‌توانند یا لزومی نمی‌بینند که نیاز‌های همسرشان را تأمین کنند و می‌بینیم که آن‌ها با داشتن عروس و داماد با مشکل مواجه شده‌اند که شاید یکی از دلایل اختلاف زوجین در سنین بالا، عدم توجه به نیازهای جنسی و نادیده گرفتن آن می‌باشد.

به همین بهانه امروز تصمیم گرفته‌ایم درباره اهمیت نیازجنسی در میانسالی بپردازیم، با ما همراه باشید

کاهش میل جنسی در میانسالی

به طور کلی شدت پاسخ جنسی در میانسالی به دلیل تغییرات جسمی کمتر می شود ، برانگیختگی و ارگاسم در مردان و زنان بیشتر به طول می انجامد .

اگر زن و شوهر برای هم جذابیت نداشته باشند نیز رابطه جنسی شان کمتر می شود .

اکثر زن و شوهر های بالای 50 سال می گویند که رابطه جنسی عنصر مهمی در رابطه و زندگی مشترک آنهاست و اغلب به دنبال راه هایی برای غلبه کردن بر مشکلات جنسی هستند .

نبود شریک جنسی نیز یکی از مسائلی است که رابطه جنسی در میانسالی را کم می کند ، در این راستا تحقیقات نشان داده اند در سن 30 تا 40 سالگی 8 % از مردان شریک جنسی ندارند و در اوخر 50 تا 60 سالکی به 11 % افزایش می یابند ، در مقابل این افزایش در زنان چشمگیر است و از 9% به 30 % می رسد .

فواید رابطه جنسی در میانسالی

بهبود سلامت ذهنی و جسمی: رابطه جنسی چربی‌ها را می‌سوزاند و موجب ترشح هورمون اندورفین توسط مغز می‌گردد و به طور شگفت‌آوری اضطراب را کاهش می‌دهد.

امید به زندگی را افزایش می‌دهد: علاوه بر بهبود سلامت فردی، رابطه جنسی می‌تواند به طول عمر نیز بیفزاید.

بهبود روابط بین زوج‌ها: رابطه جنسی موجب نزدیکی و ایجاد رابطه عمیق بین زن و مرد خواهد شد.

ایجاد پناهگاه: رابطه جنسی این شانس را به شما می‌دهد که خشم و هیاهوی موجود در اطراف فرار کنید و در یک محیط آرام جای بگیرید.

تکنیک‌های تقویت رابطه جنسی سالمندان

صحبت کردن و برقراری ارتباط با شریک زندگی‌تان

بدن و احساسات شما در دوران پیری تغییر می‌کند و ممکن است از صحبت کردن علنی درباره رابطه جنسی، خجالت بکشید، اما صحبت کردن درباره رابطه جنسی سالمندان و نیازهایشان، بهترین راه برای برقراری رابطه عاشقانه است.

بهتر است در دوران پیری با صحبت کردن راجع به رابطه جنسی، احساس نزدیکی بینتان را بیشتر کنید تا رابطه جنسی شما، صمیمیت و لذت بیشتری داشته باشد.

بر معاشقه و لمس عاشقانه، تمرکز کنید

معاشقه اساس عاشقانه و لذت بخش بودن رابطه جنسی سالمندان است.

حتی اگر شما به دلیل معلولیت‌های جسمانی که دارید، قادر به برقراری رابطه جنسی نیستید، می‌توانید با بوسیدن و معاشقه، احساس نزدیکی بینتان را تقویت کنید.

در واقع با افزایش سن، تغییرات طبیعی در افراد به وجود می‌آید، اما سالمندان باید راه‌های جدیدی را برای لذت بردن از تماس جنسی و صمیمیت پیدا کنند.

اگر چه رابطه جنسی سالمندان اغلب کم‌تر از رده‌های سنی دیگر است، اما باید با معاشقه طولانی، نزدیکی و عشق بینشان را حفظ کنند.

خودتان را کشف کنید

به خاطر تغییرات جسمی که با افزایش سن در سالمندان رخ می‌دهد، باید نیاز‌های خود را در رابطه جنسی بازیابی کنند و متوجه شوند که چه چیزی برای آن‌ها به طور مؤثر کار می‌کند (برای به ارگاسم رسیدن، به چه چیزی نیاز دارند؟).

رابطه جنسی سالمندان باید با شیوه‌های مختلف و استفاده از عشق‌بازی و بازیگوشی‌های خاصی، انجام شود تا افراد با آزمایش روش‌های مختلف، بهترین روش برای داشتن رابطه جنسی عاشقانه را دریابند.

در رابطه جنسی از چیزی خجالت نکشید و اگر در دوران پیری نمی‌توانید مانند جوانی‌تان، فعال و قدرتمند باشید و یا حتی اگر دچار اختلال نعوظ شده‌اید، سعی کنید با برقراری رابطه جنسی مکرر و تلاش زیاد، رابطه جنسی خود را تقویت کنید.


ثبت نظر